Referencie 101 Drogerie
Prvý variant loga sme získali spolu s klientom. Mali sme pred sebou jasnú víziu loga s čistými líniami, ktoré sa nám podarilo uviesť do života v niekoľkých vývojových fázach. Výsledkom bolo jasne čitateľné a dobre rozpoznateľné logo, ktoré neskôr definovalo branding predajní.
Viac ako 20 rokov sme pre 101 Drogerie zabezpečovali výrobu všetkých printových materiálov. Z hľadiska objemu dát bol v tomto ohľade nosným propagačným materiálom produktový leták s dvojtýždňovou periodicitou, pre ktorý sme kompletne zastrešovali fotografovanie výrobkov, grafické spracovanie letáku, jeho tlač aj následnú distribúciu pre celé Slovensko.
Historicky prvou známou tvárou a tvárou ročnej kampane 101 Drogerie sa stala Lujza Garajová-Schrameková. Zákazníci stojednotky sa s ňou po celý rok stretávali v reklamných spotoch, na sociálnych sieťach a vo všetkých typoch propagačným materiálov.
Vždy príjemná a usmiata
Rok s Lujzou bol nabitý rôznymi vypublikovanými media typmi. Kampaň odštartovali spoty, hlavný messaging sa následne rozpracovával počas celého roka do výstupov v social media a presiahol aj do OOH formátov vo vybraných obchodných centrách na Slovensku.
Na kapmaň sme naviazali redizajn a technologický upgrade webovej stránky, pre účely 21. storočia. Dôraz sme kládli na modularitu vstupnej stránky, ktorá mala byť pripravená reagovať na všetky potreby aktuálnych sezónnych kampaní, produktových noviniek a prebiehajúcich zliav.
Máme novú pobočku