Adresa

RECO s.r.o.
Sadová 3046/39A,
905 01, Senica
Slovakia

Čo robíme

Branding
Dizajn
Development
Produkcia

Napíšte nám

Referencie 101 Drogerie

101 Drogerie

Rozsah projektu
Brand, Print Design, Web Design, Social Media Management, Foto, Web Development

Úspešná sieť drogérií má svoje stabilné miesto na slovenskom trhu už 30 rokov. A viac ako 20 z nich sme boli jej domovskou agentúrou a zabezpečili im všetko od výroby a distribúcie letákov cez web až po reklamnú kampaň.

Jozef Jagušák CEO

101 Drogerie

Čistý brand

Prvý variant loga sme získali spolu s klientom. Mali sme pred sebou jasnú víziu loga s čistými líniami, ktoré sa nám podarilo uviesť do života v niekoľkých vývojových fázach. Výsledkom bolo jasne čitateľné a dobre rozpoznateľné logo, ktoré neskôr definovalo branding predajní.


Autori
Art direction: Jozef Jagušák sr., Milan Mikula; Graphic Design: Martin Marko, Adam Bača, Web Design: Lukáš Vavrinec; Photo: Milan Noga; Web Development: Lukáš Knotek

101 Drogerie-print

Print Design

Viac ako 20 rokov sme pre 101 Drogerie zabezpečovali výrobu všetkých printových materiálov. Z hľadiska objemu dát bol v tomto ohľade nosným propagačným materiálom produktový leták s dvojtýždňovou periodicitou, pre ktorý sme kompletne zastrešovali fotografovanie výrobkov, grafické spracovanie letáku, jeho tlač aj následnú distribúciu pre celé Slovensko.

Kampaň

Historicky prvou známou tvárou a tvárou ročnej kampane 101 Drogerie sa stala Lujza Garajová-Schrameková. Zákazníci stojednotky sa s ňou po celý rok stretávali v reklamných spotoch, na sociálnych sieťach a vo všetkých typoch propagačným materiálov.

:sunglasses:

3.00 PM:

Vždy príjemná a usmiata

101 Drogerie-video


Art Direction: Adam Marčan (Mannschaft Agency); Project Manager: Jozef Jagušák ml.; Video Production: Hitchhiker Films

Social a OOH Advertising

Rok s Lujzou bol nabitý rôznymi vypublikovanými media typmi. Kampaň odštartovali spoty, hlavný messaging sa následne rozpracovával počas celého roka do výstupov v social media a presiahol aj do OOH formátov vo vybraných obchodných centrách na Slovensku.

Web

Na kapmaň sme naviazali redizajn a technologický upgrade webovej stránky, pre účely 21. storočia. Dôraz sme kládli na modularitu vstupnej stránky, ktorá mala byť pripravená reagovať na všetky potreby aktuálnych sezónnych kampaní, produktových noviniek a prebiehajúcich zliav.

Súčasťou webu bol leták listovateľný online a interaktívna mapa s kontaktami a otváracími hodinami všetkých viac ako 240 pobočiek.

:sunglasses: 03:00 AM:

Máme novú pobočku