Referencie IXPO
Pracovný názov festivalu Imagine Expo, sme klientovi hneď na začiatku odporučili skrátiť názov na IXPO – spojenie slova imagine ale taktiež slova innovation so slovom “xpo” kde i nahrádza klasické “e”. Veľmi nám záležalo na tom, aby sme vytvorili ikonický brand, ktorý bude zapamätateľný už po prvom ročníku festivalu.
Samotný brand musel predbehnúť obsah festivalu, preto sme k nemu pristupovali tak, aby sme ho v budúcnosti mohli ohýbať. Jeho základom je typograficky riešené logo tvorené ručne kresleným fontom. Jednotlivé prvky zároveň rátajú s budúcimi ročníkmi a je pripravených niekoľko farebných variantov.
Technolology!
Zjednocujúcim prvkom dizajnu, ktorý sa aplikoval na väčšinu nosičov a formátov, tvoria vektorové prvky a postavy, ktoré jasne a zrozumiteľne reprezentujú jednotlivé časti festivalu a komunikujú na väčšie množstvo záujmovo a vekovo odlišných cieľových skupín.
Námet, scenár, 3D a realizácia TV spotu pre Technologický festival IXPO 2019. TV spot vznikol animáciou hlavných vizuálov a ich prepojením s hudobným podkladom a komentárom.
Web, ktorý predbehol festival. Aj tak by sa dal charakterizovať autorský postup, ktorý sme pri tvorbe webovej stránky festivalu museli uplatniť. Jeho dizajn bol pre nás do veľkej miery záväzný, pretože bolo jasné, že z neho budeme vychádzať pri návrhu všetkých ostatných nosičov v online aj offline prostredí.
Máš niečo?
Masterpiece!
Vybuchne im hlava?
Ohybnosť brandu sme si mohli otestovať hneď na začiatku. Pôvodný návrh obsahoval vo farebnej škále magentu, ktorej sme sa v istom momente museli vzdať a prispôsobiť sa korporátnym farbám generálného partnera prvého ročníka festivalu. Aj preto máme do budúcnosti pripravených niekoľko ďalších variácií.
Je to oranžové, ale pomaranč to neni!