Referencie Slovarm
SLOVARM vznikol na troskách Slovenskej armatúrky Myjava, ktorá vo svojich najlepších časoch dodávala armatúry a vodovodné batérie do celej východnej aj západnej Európy. A mala slušne rozbehnutý produktový marketing. Klient sa pri budovaní značky chcel k týmto koreňom prihlásiť, preto sa časť pôvodného loga stala súčasťou aj toho nového.
Od roku 2016 absolvoval SLOVARM dve fúzie, v rámci ktorých prišlo vždy k mohutnému rozšíreniu produktového portfólia. Vzhľadom na odvetvie, typ produktu a profil zákazníka je pre spoločnosť dôležité mať celé aktuálne portfólio k dispozícii v tlačenom katalógu. V rámci brandingu sa všetky brandové assety aplikovali postupne do všetkých typov médií.
Sme to stále my, ale lepší!
SLOVARM je jeden z klientov, ktorý nám umožňuje všestranne sa realizovať. V rámci neštandardných zadaní nám zveril architektonické a dizajnové riešenie svojho showroomu aj prípravu expozícií na veľtrhy. Nezľakol sa ani 8,5 metrovej veľryby, ktorú mu náš arťák vlastnoručne uplietol a zavesil nad veľtržný stánok.
Keď SLOVARM minulý rok fúzoval s PREMATLAKOM, využili sme ďalšie rozšírenie portfólia a služieb na kompletný redizajn webu. Výsledkom je moderný prezentačný web, ktorý kladie dôraz predovšetkým na dostupnosť všetkých relevantných informácií v produktovej časti. Technologicky moderný web je vzhľadom na veľké množstvo dát cloudovým riešením.